
Op moderne manier veilig en eenvoudig samenwerken, zonder gedoe. Ik regel het graag voor je.
Behoefte aan 24/7 support of is doordeweeks tijdens kantooruren voldoende? Na oplevering is er altijd behoefte aan nazorg en (gebruikers)ondersteuning. Dit kan op verschillende service-levels, passend bij de behoefte en mate van essentie van de software binnen jouw primaire bedrijfsproces. Als onderdeel van onze servicecontracten controleren we periodiek de status van je applicatie op het gebied van veiligheid en kwaliteit.
Wij adviseren je graag over het juiste onderhoud en support niveau.
De mensen van Interpulse staat voor je klaar voorzien van al onze kennis en ervaring.
Standaard onderdeel van onze dienstverlening zijn onze periodieke security scans. Zo houden we jouw platform up-to-date en veilig.
Wij bouwen software altijd volgens het principe van security first. Er wordt aan de vereiste veiligheidsvoorschriften voldaan bij het ontwikkelen van software. Dat begint bij het vertrouwelijk omgaan met informatie en eindigt met het afleveren van software waarbij de data veilig is opgeslagen en alleen toegankelijk is voor de juiste personen. Bij Interpulse zijn wij niet voor niets ISO 27001 gecertificeerd.
In de openbare ruimte vinden we het normaal dat deze voor iedereen toegankelijk is. Op het web is het lang niet altijd vanzelf sprekend dat elke website of applicatie toegankelijk is. Dit terwijl toch 25% van Nederland in meer of mindere mate een beperking heeft. Het is dus een grote doelgroep die je potentieel mist als je niks aan de toegankelijkheid van je online product doet.
Op moderne manier veilig en eenvoudig samenwerken, zonder gedoe. Ik regel het graag voor je.