Beheer & Support Start

ICT Services

Beheer & Support Start

Basis beheer, goed geregeld

Het serviceabonnement Start sluit naadloos aan op organisaties die af en toe op ons terug willen kunnen vallen als er wat aan de hand is. Organisaties die betalen naar gebruik prettiger vinden dan een pro-actieve dienstverlening voor een vast bedrag per maand.

Wij vinden het belangrijk dat organisaties met deze beheer en support-behoefte ook bij ons terecht kunnen. Als er dan wat aan de hand is, dan wil je natuurlijk wel de zekerheid van een goede reactietijd en een beheerder met kennis van jullie organisatie. Samen met een goed juridisch kader, zoals een verwerkersovereenkomst, vormt dit dan ook de basis van het serviceabonnement Start.

Zekerheid van Interpulse

Ook al heb je ons niet iedere dag nodig, je kunt op onze kennis en inzet rekenen als echt wat aan de hand is. Een prettige zekerheid waar jouw organisatie op kan vertrouwen.

Support Desk voor ICT vragen
Vast laag maandbedrag
Slimme add-ons

Waarom heb ik hier een abonnement voor nodig?

Ook als je af en toe hulp nodig is, is het belangrijk om zaken goed te regelen. Bijvoorbeeld hoe wij met de gegevens van jou en je organisatie omgaan of, dat als je ons nodig hebt, je er op kan rekenen dat wij snel bij je zijn.

Snelle reactietijd

Geen eindeloze keuzemenu’s en minutenlang in de wacht staan, maar snel en vriendelijk door een van onze kundige collega’s te woord gestaan worden.

Menselijke maat
Ervaren Support Desk
Contact op jouw manier

Prettige ondersteuning en pro-actief beheer.

Een passende Beheer & Support oplossing voor iedere organisatie. Onze flexibele abonnementen met slimme add-ons sluiten goed aan. Van betalen naar gebruik tot maximale voorspelbaar- en budgeteerbaarheid.

“Persoonlijk contact bij het oplossen van problemen, al is het op afstand”

Kees Haasnoot
Systeem- en netwerkbeheerder

Kees Haasnoot