Beheer & support

ICT Services

Beheer & support

ICT waarop je kunt vertrouwen

De ICT haakt bij veel organisaties steeds meer in op de business. Het helpt jouw organisatie een voorsprong te nemen op de concurrentie en is een belangrijke factor in de medewerkerstevredenheid.

De continuïteit en beschikbaarheid van jouw ICT omgeving is cruciaal. Interpulse zorgt voor het dagelijks systeem- en netwerkbeheer. Daarnaast staan onze vriendelijke en kundige medewerkers van de Support Desk klaar om jou en je collega’s direct te helpen.

Pro-actieve houding

Voorkomen is beter dan genezen. Door onze aanpak en geavanceerde monitoring, voorkomen wij veel storingen nog voordat ze ontstaan.

Snelle reactietijd
Flexibel en betaalbaar
Menselijke maat

Vervangen jullie mijn IT afdeling? 

Met onze dienstverlening kunnen we in veel gevallen een lokale IT afdeling vervangen, maar dat is niet noodzakelijk of een doel op zich. We werken veel samen met professionals in organisaties die heel dichtbij hun collega’s staan of kennis in het bedrijf houden van heel specifieke applicaties. 

Voordeliger door schaal

Voor het beheer van servers, werkplekken en algemeen gangbare clouddiensten als Office 365 hebben wij echter veel schaalvoordeel. Hierdoor is onze support niet alleen veel voordeliger dan een eigen IT afdeling, maar kunnen we onze ervaring in het veld ook inzetten bij jouw organisatie.

Eén centraal aanspreekpunt
Vast team van beheerders
Ervaren Support Desk
Contact op jouw manier
ISO 27001 en NEN 7510

Prettige ondersteuning en pro-actief beheer.

Een passende Beheer & Support oplossing voor iedere organisatie. Onze flexibele abonnementen met slimme add-ons sluiten goed aan. Van betalen naar gebruik tot maximale voorspelbaar- en budgeteerbaarheid.

“Overal veilig kunnen (samen)werken, zonder compromis.”

Jeroen van Munsteren
Senior systeem- en netwerkbeheerder

Jeroen van Munsteren