Contactinfo

Support

  • 071 - 30 30 300
  • support@interpulse.nl

Kantoor

  • 071 - 566 52 82
  • info@interpulse.nl
  • Zoeterwoudsesingel 56
    2313 EK Leiden

ICT beheer & Support

Continuïteit door pro-actief beheer, optimaal gebruik door aangename ondersteuning via onze Support Desk. Dat vat onze ICT Beheer en Support diensten goed samen.

"Perfect op afstand, maar niet afstandelijk"

Zekerheid 

Voorkomen is beter dan genezen, een open deur, maar ook van toepassing op ICT beheer. Wij voorkomen veel voorkomende storingen, zodat je ongestoord kunt doorwerken. 

Voorspelbare kosten 

Onze flexibele abonnementen zorgen voor voorspelbare kosten, die goed blijven aansluiten bij je organisatie, bij groei en krimp. Tijdelijk meer collega’s? Geen probleem. 

1 aanspreekpunt 

Op ICT gebied speelt er veel in organisaties, dan is het fijn om 1 aanspreekpunt te hebben die de vertaalslag kan maken naar de bedrijfsvoering en kan afstemmen met derden. 

Menselijke maat 

ICT gaat niet om bits en bytes, maar om de mensen die er gebruik van maken. Daarom staat de menselijke maat wat ons betreft voorop! 

Vervangen jullie mijn IT afdeling? 

Met onze dienstverlening kunnen we in veel gevallen een lokale IT afdeling vervangen, maar dat is niet noodzakelijk of een doel op zich. We werken veel samen met professionals in organisaties die heel dichtbij hun collega’s staan of kennis in het bedrijf houden van heel specifieke applicaties. 

Ik wil meer informatie

Voordeliger door schaal 

Voor het beheer van servers, werkplekken en algemeen gangbare clouddiensten als Office 365 hebben wij echter veel schaalvoordeel. Hierdoor is onze support niet alleen veel voordeliger dan een eigen IT afdeling, maar kunnen we onze ervaring in het veld ook inzetten bij jouw organisatie.

Ervaren Support Desk 

Onze collega’s op de Support Desk ondersteunen veel op afstand, maar zijn zeker niet afstandelijk. Wij komen ook geregeld op locatie bij de klant, vaak spelen er immers vragen of zaken in een organisatie die op afstand onbenoemd blijven. Contact met het werkveld is dan van belang, op locatie. 

Contact op jouw manier 

Bij Interpulse hebben we onze ondersteuning op een moderne manier ingericht. Niet iedereen heeft immers de tijd om te bellen om iets te melden. Het melden van zaken of het stellen van vragen kan om die reden ook via onze Online Support Desk, via Facebook en Twitter of via de LiveChat. Kies maar!


Rapportage 

Voor een bedrijfseigenaar, IT manager of organisatieverantwoordelijke is het van belang om grip te houden op het ICT domein. Wij ondersteunen daarbij, door inzichtelijk te maken wat er speelt, zoals het aantal support contacten, de status van belangrijke updates, beveiliging en ouderdom van apparatuur. 

ICT begroting 

Voor iedere organisatie is het van belang om te investeren in ICT middelen, deze zijn tegenwoordig steeds vaker van strategisch belang. Het maken van de goede keuzes is dan erg belangrijk. Wij geven periodiek onze input voor de begroting, zo helpen wij zicht houden op aankomende vervangingen en denken we mee bij zowel groei als krimp. 


Zekerheid producten 

Interpulse heeft flexibele service abonnementen, die wij onder de naam Zekerheid-Totaal en Zekerheid-Op-Afstand aanbieden. Hoe deze diensten naadloos aansluiten bij iedere organisatie, leggen we graag persoonlijk uit.

Ik wil meer informatie

Behoefte aan meer informatie en een verhelderend gesprek?

Wij komen graag langs!