Sponsoring en MVO

Bewust betrokken bij de wereld en onze directe omgeving. Van een waardevolle bijdrage aan het lokale ondernemingsklimaat tot ondersteuning van sociaal maatschappelijke zaken en (culturele) evenementen.

Alone we can do so little, together we can do so much.


Leiden International Film Festival

Al sinds de start van het toenmalige Leids Filmfestival, is Interpulse betrokken en behoorde tot de eerste sponsoren. Jaren later en met een festival dat inmiddels jaarlijks 30.000 bezoekers trekt, heeft Interpulse de organisatie geholpen met het realiseren van de nieuwe ambities.

De online presentatie en interactie werd aanzienlijk verbeterd en bovendien werd een online ticketing systeem geintegreerd, waarmee de website een cruciale rol speelde gedurende voorafgaand aan en tijdens het gehele festival. In 2013 werd de nieuwe website gelanceerd van het Leiden International Film Festival.

Starterswedstrijd LEF

LEF is de springplank voor startende ondernemers en hun bedrijven in de regio Rijnland. Het initiatief kent een rijk programma van voorrondes en een spetterende finale, die jaarlijks de tongen los maakt in de regio. LEF brengt inspiratie en geeft waardevolle feedback,  zowel voor startende als gevestigde ondernemers. LEF is bovendien een prachtige gelegenheid om te netwerken.

Interpulse deed in 2002 mee met de wedstrijd, won een voorronde en nam deel aan de finale in juni 2003. In 2004 is Interpulse gevraagd door de organisatie om een bijdrage te leveren aan het evenement. Dit door het voorzien in effectieve websites en online activiteiten, alsmede deelname op bestuurlijk niveau.

Met het voorzitterschap, dat Interpulse directeur en mede-oprichter Martijn van Pelt 5 jaar vervulde, is ook groei en professionalisatie gerealiseerd, waarmee LEF een diepere regionale worteling kreeg en de jurering tijdens de LEF avonden op een hoger niveau werd getild.