Om je beter van dienst te kunnen zijn maakt deze website gebruik van cookies. Lees meer in ons privacy statement. Akkoord

Contactinfo

Support

  • 071 - 30 30 300
  • support@interpulse.nl

Kantoor

  • 071 - 566 52 82
  • info@interpulse.nl
  • Zoeterwoudsesingel 56
    2313 EK Leiden

Samen de klant op reis sturen

18 jun 2018
Martijn van Pelt

Martijn van Pelt


We hebben bij Interpulse het voorrecht om de ICT te mogen verzorgen bij allerlei soorten organisaties, van klein tot groot. Het is leuk om een kijkje achter de schermen te krijgen bij bijzondere bedrijven, de Treinreiswinkel is er daar zeker één van!

Samen de klant op reis sturen

Gepassioneerde ondernemers, unieke bedrijven

Jaren geleden maakte ik kennis met de ondernemer achter de Treinreiswinkel. Helmut Brall heeft inmiddels een prachtig bedrijf gebouwd met 3 vestigingen en is one-of-a-kind als het gaat om treinreizen. Het gebrek aan een gespecialiseerde reisorganisatie was voor Helmut het gat in de markt, nu 10 jaar later is hij met zijn bedrijf de goto-partij als het om treinreizen gaat. Niet alleen voor liefhebbers van bijzondere treinen en tracés, maar voor iedereen die een leuke reis wil maken en het vliegtuig of de auto eens links wil laten liggen.

Complex netwerk van aanbieders

Om zo'n specialist te worden is nog geen sinecure, het Europese spoornet is een lappendeken van aanbieders, nog even los van de speciale reizen buiten Europa. De treinreiswinkel staat dagelijks in contact met internationale partners en maakt gebruik van veel reserveringssystemen. Een goed werkende ICT omgeving, aangevuld met adequate ondersteuning van gebruikers is hierbij van groot belang.

De mensen achter het verhaal

Samen met de Treinreiswinkel maakten we een korte video, om het verhaal te vertellen, maar ook om de mensen achter zowel de Treinreiswinkel als Interpulse in beeld te brengen.   

Deze video is een eerste uit een nieuwe serie, die we dit jaar maken met onze klanten en relaties. We laten graag zien hoe we de begrippen modern workplace en digitale transformatie inhoud geven en klanten een strategische voorsprong geven door de slimme inzet van technologie. Dat is waar wij ieder dag weer met plezier aan werken!

Ook behoefte om eens te praten over de slimme inzet van ICT? Maak gerust een afspraak. 

Op zoek naar een prachtige reis per trein of beter een "onze in your lifetime experience"? Kijk snel op de website van De Treinreiswinkel!


Deel artikel



Tags

Martijn van Pelt

Martijn van Pelt

Martijn blogt graag op het snijvlak van techniek en business. Naast algemeen directeur van Interpulse, is hij ook actief binnen VNO-NCW en als coach van startende ondernemers en studentbedrijven.


Terug naar overzicht


Updates

Minder mail, productievere teams

Met je eerste kop koffie in de hand open je ’s ochtends goedgemutst je inbox. Maar al voor je klaar bent met het ordenen en afhandelen van al die belangrijke, en nog veel meer onbelangrijke e-mail berichten, ben je toe aan je vijfde bak koffie en is je vrolijke muts ingeruild voor een bokkenpruik. Je wordt er gek van: al die e-mail!

Prototyping: Kwalitatieve doelgerichte App in minder ontwikkeltijd

"Fail faster to succeed sooner". Het klinkt gek, maar is waar prototyping om draait. Je wilt z.s.m. zien wat wel en wat niet werkt binnen een interface. In een proces zonder prototyping is vaak te zien dat fouten in de user interface pas zichtbaar worden tijdens de ontwikkelfase. In dit stadium ben je te laat. Aanpassingen kosten dan al veel meer tijd en moeite. Tijdens een prototyping fase kan je de fouten en onduidelijkheden uit een interface halen nog voordat er gestart is met vormgeven en technische ontwikkeling. Meer kwaliteit, minder kosten!

Avonturen in de ICT

In 2000 begon een stel jonge whizzkids in een klein kamertje een eigen bedrijf. Na 18 jaar is Interpulse uitgegroeid tot een bloeiend ICT-bedrijf met klanten door heel Nederland. Jaren waarin we keihard aan de weg timmerden, heel veel avonturen beleefden, en nog meer kennis hebben verzameld.

Wij laten vanaf nu beter zien wat wij doen!

Elles & Hellen levert zeer creatieve concepten voor uiteenlopende klanten. Dit doen zijn met een team van ervaren professionals. Het advies van Interpulse: laat dit zien! Resultaat van het Design-traject is een website waar de presentatie van hun werk centraal staat.

Wat is de Next Big Thing online?

Is het een hype of gaat dit het écht worden, bij veel populaire termen worden daar vraagtekens gezet, maar is dat wel terecht? Denk aan Kunstmatige intelligentie, Blockchain en Machine Learning. Tijdens het festival The Next Web in Amsterdam mochten een aantal Interpulse collega's eind mei horen wat er nu en in de toekomst speelt op het technologische speelveld.

Wachtwoorden – “wacht; welk woord ook alweer!?” (Deel 1/2)

Wachtwoorden. Een geheime “code” om te laten zien dat jij, jij bent tijdens het aanmelden. Een code die jij alleen maar weet en herkent, toch? We zijn allemaal bekend met de noodzaak hiervan; de ongemakken en soms ook heuse wachtwoord-stress.

Waarom de inbox als takenlijst niet meer werkt

Gebruik jij jouw inbox als takenlijst? Bijvoorbeeld door e-mails die nog verwerkt moeten worden in de inbox te laten staan of te verplaatsen naar een submap? Je bent in goed gezelschap. Deze manier van werken wordt alleen steeds lastiger en langzaamaan onhoudbaar.

Microsoft Tech Summit 2018 | Intelligente Cloud met Microsoft Azure

Interpulse was aanwezig bij Microsoft Tech Summit op 28 en 29 maart in de RAI. Voor Microsoft is dit de kans het nieuwste en beste te presenteren als het gaat om hun Cloud producten en diensten. Microsoft heeft het verleden heel goed achter hen gelaten en de omarming van de Cloud is totaal en volledig. Wij kregen tijdens de conferentie inzicht in wat Microsoft vandaag en in de toekomst voor ons in petto heeft.

VNG Belastingconferentie 2018

12 en 13 maart heeft de jaarlijkse Belastingconferentie van VNG plaatsgevonden. Door slimme inzet van technologie presenteert VNG de informatie vanuit 1 centraal op maat ontwikkeld platform.

4 tips en jouw conversie gaat de lucht in!

Jouw website heeft één of meerdere doelstellingen. In hoeverre deze doelstellingen worden gehaald is meetbaar in een conversie ratio. Dit is de verhouding tussen het aantal bezoekers en het aantal dat voldoet aan de doelstelling. Die moet altijd omhoog!