Voor het beheer van servers, werkplekken en algemeen gangbare clouddiensten als Office 365 hebben wij echter veel schaalvoordeel. Hierdoor is onze support niet alleen veel voordeliger dan een eigen IT afdeling, maar kunnen we onze ervaring in het veld ook inzetten bij jouw organisatie.
Op ICT gebied speelt er veel in organisaties, dan is het fijn om één aanspreekpunt te hebben die de vertaalslag kan maken naar de bedrijfsvoering en kan afstemmen met derden.
Er is niets vervelender dan een beheerder die niet bekend is met jouw organisatie. Wij werken met teams van vier tot vijf vaste beheerders per klant. Vertrouwde gezichten, met specifieke kennis van jullie ICT omgeving.
Onze collega’s op de Support Desk ondersteunen veel op afstand, maar zijn zeker niet afstandelijk. Wij komen ook geregeld op locatie bij de klant, vaak spelen er immers vragen of zaken in een organisatie die op afstand onbenoemd blijven. Contact met het werkveld is dan van belang, op locatie.
Bij Interpulse hebben we onze ondersteuning op een moderne manier ingericht. Niet iedereen heeft immers de tijd om te bellen om iets te melden. Het melden van zaken of het stellen van vragen kan om die reden ook via onze Online Support Desk, via Facebook en Twitter of via de LiveChat. Kies maar!
Wij gaan goed met de gegevens van jouw organisatie en jouw klanten om. Wij werken conform de ISO 27001 en NEN 7510 normen voor informatieveiligheid.