Lees meer in ons privacy statement.
De ICT haakt bij veel organisaties steeds meer in op de business. Het helpt jouw organisatie een voorsprong te nemen op de concurrentie en is een belangrijke factor in de medewerkerstevredenheid.
De continuïteit en beschikbaarheid van jouw ICT omgeving is cruciaal. Interpulse zorgt voor het dagelijks systeem- en netwerkbeheer. Daarnaast staan onze vriendelijke en kundige medewerkers van de Support Desk klaar om jou en je collega’s direct te helpen.
Voorkomen is beter dan genezen. Door onze aanpak en geavanceerde monitoring, voorkomen wij veel storingen nog voordat ze ontstaan.
Met onze dienstverlening kunnen we in veel gevallen een lokale IT afdeling vervangen, maar dat is niet noodzakelijk of een doel op zich. We werken veel samen met professionals in organisaties die heel dichtbij hun collega’s staan of kennis in het bedrijf houden van heel specifieke applicaties.
Voor het beheer van servers, werkplekken en algemeen gangbare clouddiensten als Office 365 hebben wij echter veel schaalvoordeel. Hierdoor is onze support niet alleen veel voordeliger dan een eigen IT afdeling, maar kunnen we onze ervaring in het veld ook inzetten bij jouw organisatie.
“Persoonlijk contact bij het oplossen van problemen, al is het op afstand”
Kees Haasnoot
Systeem- en netwerkbeheerder