
Zonder zorgen goed kunnen werken, daar zorg ik voor met onze mensen van de ICT servicedesk.
De ICT haakt bij veel organisaties steeds meer in op de business. Het helpt jouw organisatie een voorsprong te nemen op de concurrentie en is een belangrijke factor in de medewerkerstevredenheid.
De continuïteit en beschikbaarheid van jouw ICT omgeving is cruciaal. Interpulse zorgt voor het dagelijks systeem- en netwerkbeheer. Daarnaast staan onze vriendelijke en kundige medewerkers van de Support Desk klaar om jou en je collega’s direct te helpen.
De continuïteit en beschikbaarheid van jouw ICT omgeving is cruciaal.
Met onze dienstverlening kunnen we in veel gevallen een lokale IT afdeling vervangen, maar dat is niet noodzakelijk of een doel op zich. We werken veel samen met professionals in organisaties die heel dichtbij hun collega’s staan of kennis in het bedrijf houden van heel specifieke applicaties.
Als jij op zoek bent naar efficiëntere IT-oplossingen en een partner die met de laatste ontwikkelingen meegaat, nodigen we je uit om contact met ons op te nemen. Samen kunnen we een strategie ontwikkelen om jouw IT-doelen te bereiken en je bedrijf naar een nieuw ICT niveau te tillen. Wij zorgen ervoor dat jouw digitale hygiëne op orde is!
Voor het beheer van servers, werkplekken en algemeen gangbare clouddiensten als Office 365 hebben wij echter veel schaalvoordeel. Hierdoor is onze support niet alleen veel voordeliger dan een eigen IT afdeling, maar kunnen we onze ervaring in het veld ook inzetten bij jouw organisatie.
Op ICT gebied speelt er veel in organisaties, dan is het fijn om één aanspreekpunt te hebben die de vertaalslag kan maken naar de bedrijfsvoering en kan afstemmen met derden.
Er is niets vervelender dan een beheerder die niet bekend is met jouw organisatie. Wij werken met teams van vier tot vijf vaste beheerders per klant. Vertrouwde gezichten, met specifieke kennis van jullie ICT omgeving.
Onze collega’s op de Support Desk ondersteunen veel op afstand, maar zijn zeker niet afstandelijk. Wij komen ook geregeld op locatie bij de klant, vaak spelen er immers vragen of zaken in een organisatie die op afstand onbenoemd blijven. Contact met het werkveld is dan van belang, op locatie.
Bij Interpulse hebben we onze ondersteuning op een moderne manier ingericht. Niet iedereen heeft immers de tijd om te bellen om iets te melden. Het melden van zaken of het stellen van vragen kan om die reden ook via onze Online Support Desk, via Facebook en Twitter of via de LiveChat. Kies maar!
Wij gaan goed met de gegevens van jouw organisatie en jouw klanten om. Wij werken conform de ISO 27001 en NEN 7510 normen voor informatieveiligheid.
Zonder zorgen goed kunnen werken, daar zorg ik voor met onze mensen van de ICT servicedesk.
De continuïteit en beschikbaarheid van jouw ICT omgeving is cruciaal. Interpulse zorgt voor het dagelijks systeem- en netwerkbeheer. Daarnaast staan onze vriendelijke en kundige medewerkers van de Support Desk klaar om jou en je collega’s direct te helpen.
Onze service-abonnementen staan garant voor goede ICT ondersteuning.
Voor organisaties die afhankelijk zijn van zekerheid en continuïteit. Veiligheid staat hoog in het vaandel
Sterk afhankelijk van goede ICT afdeling met uitstekende 24/7 support.